Psihologia ingineriei meniului
Percepţia si Atenţie - percepţia vizuală este indisolubil legată de modul în care clienţii citesc un meniu. Cele mai multe meniuri sunt prezentate la vedere (deşi multe restaurante prezinta lista de oferte speciale pe zi, verbal), iar majoritatea recomandărilor ingineriei meniului se concentreze asupra modului de a spori atentia prin strategie, plasarea elementelor intr-o categorie si amenajarea pe categorii in paginile din meniu. Percepţia clienţilor asupra articolelor oferite pe un meniu poate fi, de asemenea, afectate prin subtile manipulari textuale. De exemplu, descriptiv etichetarea numelor de elemente poate produce efecte pozitive, conducând la o mai mare satisfacţie a clienţilor, precum şi mai mare percepere a valoarii produsului. În mod similar, prezenţa reperelor potenţiale monetare poate provoca oaspeţii să petreacă mai puţin timp.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)


Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu